Medlem av:



 

 

 Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde med oss som leverandør og de varene vi distribuerer. For å stadig kunne forbedre oss er det viktig å få tilbakemelding på avvik og annet dersom det skal være.
 
 Benytt dette skjemaet for å registrere avvik på leveranser.
 
 Alle felter merket * må fylles ut og det er veldig viktig at riktig kundenummer, ordrenummer og dato fylles ut.
Kundenavn og evt. avdeling *
Kundenummer *
Kontaktperson *
E-post for tilbakemelding *
Leveringsdato *
Salgsordrenummer *
 

Fyll inn feltene under for å beskrive avvik. Vær grundig i beskrivelsen.
Avvik 1: 
Varenummer *
Beskrivelse av avvik/feil 
 

Avvik 2: 
Varenummer 
Beskrivelse av avvik/feil 
 

Avvik 3: 
Varenummer 
Beskrivelse av avvik/feil 
 

All reklamasjon skal skje senest dag etter leveransedag!
Reklamasjon og kredit ved mulig kvalitetsavvik blir kun innrømmet når hele/ubrutte kartonger blir returnert og sporbar etikett følger med, når den ubrutte kjøle- og frysekjede er ivaretatt og når underleverandøren har godkjent reklamasjonen.
 
 Ved å trykke på SEND-knappen vil dette skjemaet bli sendt til avviksbehandler hos ServiceNord Engros AS. Du vil få en tilbakemelding på avviksmeldingen straks den er behandlet.
 

Hvis du ønsker å laste ned papirutgave av tilbakemeldingsskjemaet, klikk her.